XudatPengubah jenis kering 2500kVAAnalisis ubah bentuk

  • masa pelepasan:2023-12-12 14:37:03
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:385
  • Penerangan pantas:

    Xudat,Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama,XudatSuhu maksimum yang bole

Kandungan artikel

Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama,XudatSuhu maksimum yang boleh dibenarkan bagi pengubah tenggelam minyak,XudatBerapa harga pengubah 1000 KVA, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Sebab api dalam pengubah kuasa

XudatMelangkah proses pengubah jenis kering?

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Apa peranan penting pengubah kuasa


XudatPengubah jenis kering 2500kVAAnalisis ubah bentuk



Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Apabila minyak operasi dicampur dengan jenis-jenis minyak baru berbeza atau digunakan untuk minyak, selain pengukuran tepat titik penapis sejuk minyak campuran, dan mengamati akumulasi lumpur. Akumulasi tidak boleh diakses. Hasil operasi templat campuran bukan bahawa minyak asal sangat lemah, jadi ia boleh diurus dan digunakan dengan cara campuran.

Kebocoran minyak di flange looper

Konsultasi bebasDalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Dalam terma tempat penggunaan, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).


XudatPengubah jenis kering 2500kVAAnalisis ubah bentuk



Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Asas pemeriksaanSelepas ujian sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Keperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.

Syarikat pengubah jenis kering

Xudat() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas,XudatPengubah bekalan kuasa frekuensi pembolehubah, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya
XudatMaklumat produk lain
  • ColognePemulihan semula ketinggian tinggi elektrikAnti-asid dan alkali

    ColognePemulihan semula ketinggian tinggi elektrikAnti-asid dan alkali

  • NaraPintu pengubah jenis kotakPenerangan proses pengeluaran utama

    NaraPintu pengubah jenis kotakPenerangan proses pengeluaran utama

  • ZhejiangTrak platform angkat hidraulik elektrikApakah kategori utama

    ZhejiangTrak platform angkat hidraulik elektrikApakah kategori utama

  • ZhejiangTanda jembatan naik bimbitSensor pemacu sangat sensitif

    ZhejiangTanda jembatan naik bimbitSensor pemacu sangat sensitif

  • KoninJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikSelamat datang untuk bertanya

    KoninJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikSelamat datang untuk bertanya

  • KoninPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriKelebihan dan fungsi pengelasan

    KoninPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriKelebihan dan fungsi pengelasan

  • KoninPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatikKekuatan teknologi hebat

    KoninPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatikKekuatan teknologi hebat

  • ToyotaPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur- lex/

    ToyotaPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur- lex/

  • segera:Peringatan: Maklumat XudatPengubah jenis kering 2500kVAAnalisis ubah bentuk memberi anda XudatPengubah jenis kering 2500kVAAnalisis ubah bentuk oleh syarikat kami, perkhidmatan XudatPengubah jenis kering 2500kVAAnalisis ubah bentuk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk XudatPengubah jenis kering 2500kVAAnalisis ubah bentuk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian XudatPengubah jenis kering 2500kVAAnalisis ubah bentuk. XudatPengubah jenis kering 2500kVAAnalisis ubah bentuk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di XudatPengubah jenis kering 2500kVAAnalisis ubah bentuk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!